ترفند های بازاریابی موفق
ترفند های بازاریابی موفق
سه شنبه 17 دی 1398 ساعت 10:43 | بازدید : 363 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

در این پست ما شما را به چند ترفند ساده ومفید آشنا میکنیم که در آغاز ساز 2020 بازاریابی موفق داشته باشید؛

 

سال 2019 برای بازاریابان سالی پرمشغله بود. به این دلیل که چندین تکنولوژی مختلف در زمینه بازاریابی مورد استفاده قرار گرفت و بنابراین بازاریابی در سال جدید به اندازه پختن یک غذای بسیار خوشمزه مشکل است

(البته با این فرض که از نظر شما پختن غذای خوشمزه مشکل باشدچشمک!)

 

1-پیش بینی کردن بازار

ما در عصری زندگی می کنیم که "انفجار اطلاعات" نامیده می شود. در این عصر، مردم از طریق شبکه های مختلف اطلاعات را رد و بدل می کنند و چشم و گوش بازی دارند و می توانند قبل از این که چیزی را بخرند؛ تصمیم گیری های خودشان را بر اساس اطلاعات معتبر انجام دهند. اولین نکته ای که بازاریابان برای موفق شدن در رقابت های پیچیده سال 2020 در بازاریابی باید درنظر بگیرند؛ موضوع پیش بینی جهتی است که بازار در حال رفتن به آن جهت است. البته هزینه های زیادی در این زمینه مصرف می شوند و پیش بینی می شود که در سال 2022، این هزینه ها به میزان 10.9 بیلیون دلار برسد. بنابراین نیاز است که بازاریابان بدانند که بازار در سال 2020 دقیقا به کدام جهت پیش بروند تا به این روش بتوانند بازاریابی مناسبی را انجام دهند.

 

2-انجام مناقصه

شرکت گوگل در سال 2019 به میزان 103.73 میلیارد دلار و شرکت فیسبوک به میزان 67.37 میلیارد دلار به ترتیب دارای بیشتری میزان سرمایه گذاری بر روی تبلیغات بودند. رقابت در سال 2020 سنگین تر می شود و همچنین علاوه بر تبلیغات شرکت ها باید مناقصه نیز انجام دهند. البته موضوع مناقصه موضوعی جدید نیست و در گذشته هم شرکت ها برای بازاریابی از آن استفاده می کردند. گوگل در برنامه زنده "بازاریابی گوگل" در سال 2019 اعلام کرده است که بودجه زیادی را به موضوع بازاریابی اختصاص داده است.

همچنین استراتژی های دیگر بازاریابی مانند CPA، ROAS هدف، ماکزیمم کردن مکالمات، و CPC ارتقا داده شده نیز از جمله استراتژی هایی هستند که این سازمان ها می توانند برای بازاریابی از آن ها استفاده کنند.

 

3- ایجاد پست های جذاب در شبکه های اجتماعی

با این که اکنون حدود 2 سال است که گذاشتن پست های جذاب در شبکه های اجتماعی معرفی شده اند؛ ولی در سال 2020 انجام این کارها اهمیت ویژه ای دارد. از آن جایی که تعداد کاربران شبکه های اجتماعی در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است، بنابراین استفاده از این شیوه می تواند به بازاریابی در سال 2020 کمک شایانی بکند. بر بیانیه اینستاگرام، تعداد کاربرانی که در سطح جهانی از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند حدود 1 میلیارد نفر است و 90 درصد آن ها هم پیج های مرتبط با بازاریابی را فالو می کنند.

 

4- ایجاد ساختارهای SEO

در تحلیلی که در سال 2019 انجام گرفت؛ نشان داده شد که 49 درصد از افرادی که در گوگل به جستجو می پردازند، سعی می کردند تا بدون این که حتی یک کلیک هم انجام دهند؛ به اطلاعات مورد نیاز خودشان دست پیدا کنند. بنابراین با استفاده از روش "جست و جوی بصری" و ساختارهای SEO، گوگل می تواند برای بازدیدکنندگان در تمام سایت ها این امکان را فراهم کند که هم سریع تر به اطلاعات مورد نظر دسترسی پیدا کنند و هم این که بتوانند از همان اول در نتیجه های جستجوی گوگل، بدانند که قرار است به چه وبسایتی دسترسی داشته باشند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 27
:: بازدید هفته : 245
:: بازدید ماه : 219
:: بازدید سال : 1426
:: بازدید کلی : 5926